HANDELSBETINGELSER

GENERELLE OPLYSNINGER

Vi byder dig velkommen til invogues officielle hjemmeside. Når du handler hos os via denne hjemmeside, accepterer du, de nedenfor listede handelsbetingelser.

Det er vigtigt, at du gennemlæser betingelserne, før du vælger at gennemføre en ordre. Handelsbetingelserne gælder for virksomheden:

invogue

Gøngehusvej 280

2970 Hørsholm

CVR: 37137723

E-mail: hola@invogue.dk

Betaling

Vi accepterer betaling via. Dankort, Visa, Mastercad og MobilPay. Når din ordre er pakket, vil betalingen blive trukket fra din konto.

Priser

Priserne er i danske kroner og alt er inklusiv 25% moms. Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, dog ikke gældende for Grønland og Færøerne. Der tages forbehold for trykfejl.

Ordrebekræftelse

Kort efter din ordreafgivelse vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Skulle der forekomme fejl eller mangler, vil du modtage besked pr. e-mail, såfremt ordren ikke kan leveres. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Forsendelse

Hos invogue bestræber vi os på at sende dine varer så hurtigt som muligt. Alle pakker sendes forsikret med GLS til dit valgte GLS depot (Pakkeshop). Såfremt denne iikke kan modtage din pakke, sendes din pakke til andet Pakkeh depot i nærheden af den oplyste adresse. Du modtager en mail eller sms, når pakken er klar til afhentning. Forsendelser er ofte fremme indenfor 1-3 hverdage. Vi tager forbehold for udsolgte varer og forlænget leveringstid i travle perioder.

Ved forsendelse pålægges et leveringsgebyr på 45 kr. hvis det samlede køb er under 500 kr. Vi tilbyder på nuværende tidspunkt kun forsendelse inden for Danmark, Sverige, Spaniens grænser.

Levering af forkert vare

Såfremt der er opstået en fejl ift. de købte produkter  (leveret forkert vare, leveret forkert størrelse eller lignende) bedes du rette henvendelse til os hurtigst muligt via e-mail til hola@invogue.dk, så vi kan løse problemet.

Fortrydelsesret

Såfremt du skulle fortryde dit køb, yder vi altid 14 dages fuld returret på invogue.dk. Fortrydelsesretten gælder fra den dag, din ordre er leveret hos GLS/DAO depot. Det sig gældende for både nedsatte varer og varer købt til fuld pris.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, søndag, Grundlovsdag, Juleaftensdag eller Nytårsaftensdag, forlænges fristen til den efterfølgende hverdag.

Standen på varerne skal være ubrugt og som ny. Vi accepterer ikke returnerede varer, der har været taget i brug, er blevet vasket, dufter af parfume/røg, med make-up mærker eller mangler prismærke. Varen skal returneres i samme emballage/æske, som de er blevet leveret i. Overholdes disse betingelser ikke, forbeholder vi os retten til at afvise den returnerede vare.

AFBESTILLINGER

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, kan dette ske ved, at fremsende en e-mail til adressen hola@invogue.dk, Skriv: ”Afbestilling“ i emnefeltet. Her skal kundens navn samt ordrenummer fremgå. Har du modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail, kan denne med fordel returneres til afsender med teksten ”Afbestilling” indsat i emnefeltet. Afbestilling bør ske inden 2 timer til invogue samme dag, som bestillingen er foretaget.

Returnering

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal den sendes til følgende adresse:

invogue

Gøngehusvej 280

2970 Hørsholm

Danmark

Vær opmærksom på, at ovenstående er en erhvervsadresse, og at det anvendte fragtfirma, skal kunne levere hertil. Vi accepterer ikke pakker leveret til pakkeshops eller posthus.

Når vi har modtaget returvaren og accepteret dens stand, vil du modtage en besked herom. Beløbet for den returnerede vare, vil blive refunderet indenfor 5 bankdage. Ved returnering refunderes varens beløb, dog ikke eventuelle fragtomkostninger ved forsendelsen.

Ønsker du at returnere en vare hos os, skal du selv betale returfragten. Vi anbefaler, at du sender pakken retur med trackingnummer, så pakken kan spores, da du som kunde har ansvaret for returforsendelsen.

Reklamationsret

Alle varer, der er købt på invogue.dk, er omfattet af Købelovens regler. Oplever du at varen har en mangel, har du valget mellem reparation, ombytning, afslag i købesummen eller pengene retur.

For at en reklamation er berettiget er kravet, at når du opdager manglen på varen, skal du hurtigst muligt kontakte os. Såfremt reklamationen er berettiget, vil eventuelle fragtomkostninger forbundet med returnering af reklamationen blive dækket af invogue.dk.

Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos invogue. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hvis varen repareres, gøres dette vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Har produktet taget skade som følge af betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er skaden ikke dækket af reklamationsretten.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte på tlf: 53 89 13 30 eller hola@invogue.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare indgives til: Center for Klageløsning

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 27. april 2020